کد خبر : 3895
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 نوامبر 2019 - 9:28

سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت،امام حسن عسکری (ع)را به محضر فرزند بزرگوار ایشان حضرت ولی عصر (عج) و همه شیعیان جهان تسلیت می گوییم.

سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت،امام حسن عسکری (ع)را به محضر فرزند بزرگوار ایشان حضرت ولی عصر (عج) و همه شیعیان جهان تسلیت می گوییم.

بسمه تعالی «السلام علیک یا ولی النعم،السلام علیک یا هادی الامم ، السلام علیک یا سفینه الحلم ، السلام علیک یا ابا الامم المنتظر» درود بر تمام تنهایی ات، که حتی از دیدن فرزند محرومت کردند،درود بر غربت دیر آشنایت که یاد مدینه را در نگاهت زنده می کرد،درود بر عطر کلامت که حضور بهاری

بسمه تعالی «السلام علیک یا ولی النعم،السلام علیک یا هادی الامم ، السلام علیک یا سفینه الحلم ، السلام علیک یا ابا الامم المنتظر» درود بر تمام تنهایی ات، که حتی از دیدن فرزند محرومت کردند،درود بر غربت دیر آشنایت که یاد مدینه را در نگاهت زنده می کرد،درود بر عطر کلامت که حضور بهاری ات را به سراسر گیتی بشارت می داد و درود بر جهاد فی سبیل‌الله تو که پایانش به شهادت ختم شد.

سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت،امام حسن عسکری (ع)را به محضر فرزند بزرگوار ایشان حضرت ولی عصر (عج) و همه شیعیان جهان تسلیت می گوییم. دل سامرا و دل جهان تنگ است و آسمان و زمین دلتنگند….. در روزی که تن رنجوری ،داغ غربت بر دل ، خستگی هایش را پشت سر می گذاشت تا در بهار جوانی به تجربه خزان بنشیند و همسایگی عرش را برگزیند… مولا جان! دستهامان خالی،چشمهامان پر اشک و سینه هامان از داغ شهادتت لبریز است. فانوس به اشک نشسته چشمانمان را نذر سقاخانه عشقت می کنیم و پیشانی ارادت به آستان آسمانی ات می ساییم و به جان عهد می بندیم با تو، که مرثیه ات را بسراییم و پشتیبانی از نایبت را در دلهامان بکاریم. ما منتظر منتقم هستیم…. گوشه چشمی به ما کن مولا…..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.