کد خبر : 3882
تاریخ انتشار : جمعه 1 نوامبر 2019 - 15:07

بزها کتابخانه ریگان را از سوختن در آتش نجات دادند

بزها کتابخانه ریگان را از سوختن در آتش نجات دادند

موج آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیای آمریکا خیلی از بناها را ویران کرده است یکی از آنها می‌توانست کتابخانه رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق آمریکا باشد اما بزها مانع این کار شدند و کتابخانه نجات یافت. کتابخانه رونالد ریگان در حومه شهر لس‌انجلس قرار دارد. بر اساس گزارش گاردین، اطراف این کتابخانه پوشیده از انواع علف‌ها بود

موج آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیای آمریکا خیلی از بناها را ویران کرده است یکی از آنها می‌توانست کتابخانه رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق آمریکا باشد اما بزها مانع این کار شدند و کتابخانه نجات یافت.

کتابخانه رونالد ریگان در حومه شهر لس‌انجلس قرار دارد. بر اساس گزارش گاردین، اطراف این کتابخانه پوشیده از انواع علف‌ها بود از این روی مسئولان آن اردیبهشت ماه گذشته دست به یک ابتکار زدند و برای رهایی از ۱۳ هکتار زمین پرعلف، ۸۰۵ بز از یک شرکت محلی اجاره کردند تا آنجا بچرند. چرای بزها هم برای آنها و شرکت محلی، خوب بود و هم مسئولان عاقبت‌اندیش کتابخانه از مشکل علف‌ها نجات پیدا کردند. بعد از مدتی این منطقه عاری از علف شد و به این ترتیب آتشی که می‌تاخت نتوانست از این زمین بایر عبور کند و کتابخانه سالم ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.