کد خبر : 3836
تاریخ انتشار : جمعه 25 اکتبر 2019 - 19:34

پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان | علیپور طوفان به پا کرد

پیروزی پرگل پرسپولیس و توقف سپاهان | علیپور طوفان به پا کرد

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با ۵ گل شاهین بوشهر را شکست دهد و سپاهان صدرنشین نیز در خانه مقابل سایپا متوقف شد. به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، تیم فوتبال سپاهان برای تداوم صدر نشینی در لیگ برتر به مصاف سایپا رفت اما در نهایت گلی از خط دروازه های


 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با ۵ گل شاهین بوشهر را شکست دهد و سپاهان صدرنشین نیز در خانه مقابل سایپا متوقف شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، تیم فوتبال سپاهان برای تداوم صدر نشینی در لیگ برتر به مصاف سایپا رفت اما در نهایت گلی از خط دروازه های ۲ تیم عبور نکرد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد. تنها نکته مثبت این بازی برای پیام نیازمند دروازه بان سپاهان رقم خورد که موفق شد از رکورد ۸۷۶ دقیقه ای بسته نگه داشتن دروازه حسین حسینی دروازه بان استقلال که فصل بدست آمده بود، عبور کند و آن را به نام خود به ثبت برساند.

سپاهان تا پیش از پایان بازی این هفته تراکتور سازی مقابل صنعت نفت آبادان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در بوشهر تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با ۵گل شاهین را مغلوب کند. علی علیپور در این دیدار هت تریک کرد و در دقایق ۶، ۳۸ و ۵۵ دروازه شاهین را گشود. ۲ گل دیگر این تیم توسط وحید امیری ۲۹ و شجاع خلیل زاد ۶۷ به ثمر رسید.

در شهر قدس تیم فوتبال پیکان موفق شد دوبریک از سد ذوب آهن اصفهان عبور کند این نتیجه شاید پایان همکاری منصوریان با ذوب آهن باشد. فراز امامعلی در دقیقه ۲۵ و شهریار مغانلو  در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی برای پیکان گلزنی کردند. تنها گل ذوب آهن نیز در دقیقه ۹۱ با ضربه امیر ارسلان مطهری به ثمر رسید.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در اهواز نیز تیم فولاد خوزستان به رهبری جواد نکونام مقابل تیم سابق خو نساجی قائمشهر به برتری یک بر صفر رسید. تک گل این بازی توسط احمد عبدالله زاده در دقیقه ۸۵ درون دروازه نساجی  قرارگرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.