کد خبر : 354
تاریخ انتشار : شنبه 19 ژانویه 2019 - 18:13

حضور ۵۰ استاد خارجی در همایش ظرفیت و کارآمدی انقلاب اسلامی ایران

حضور ۵۰ استاد خارجی در همایش ظرفیت و کارآمدی انقلاب اسلامی ایران

  حجت‌الاسلام خیری خبر داد: حضور ۵۰ استاد خارجی در همایش ظرفیت و کارآمدی انقلاب اسلامی ایران رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۵۰ استاد از دانشگاه‌های جهان در همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت. به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری

 

حجت‌الاسلام خیری خبر داد:

حضور ۵۰ استاد خارجی در همایش ظرفیت و کارآمدی انقلاب اسلامی ایران

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۵۰ استاد از دانشگاه‌های جهان در همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری در جلسه هماهنگی برای تدوین برنامه پنل‌های تخصصی همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران که ظهر امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: از بهمن ماه سال ۹۶ برگزاری همایش توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شد که در این راستا پژوهشکده علوم اجتماعی پیگیر برگزاری همایشی درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی شد.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی ادامه داد: سامانه‌ای به‌صورت سه‌زبانه راه‌اندازی شد و ۲۰ مؤسسه و انجمن علمی برای حضور در همایش اعلام آمادگی کردند و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام شد و در برخی بخش‌ها دبیر تخصصی معرفی شد و در مجموع استقبال مناسبی از همایش به عمل آمد.

حضور 50 استاد خارجی در همایش ظرفیت و کارآمدی انقلاب اسلامی ایران

وی ادامه داد: بیش از ۵۵۰ مقاله و چندین طرح پژوهشی پیشنهاد شد و حدود ۲۰ نشست تخصصی در دانشگاه‌ها برگزار شد. تعداد ۲۶۰ مقاله از مقاله‌های رسیده برای چاپ و انتظار تأیید شده و آماده چاپ هستند و در روز برگزاری همایش با یک هزار نسخه آماده رونمایی هستند.

خیری درخصوص تاریخ برگزاری همایش اعلام کرد: در روزهای نهم و دهم بهمن، همایش ظرفیت انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) برگزار می‌شود. قرار بر این بود تا این همایش در سه روز برگزار شود اما در جمع‌بندی نهایی مقرر شد تا همایش به‌صورت دو روزه برگزار شود.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی درخصوص مهمانان همایش انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۵۰ مهمان خارجی که از استادان دانشگاه‌های جهان هستند و همچنین از مجموعه جامعه‌المصطفی در این همایش حضور دارند.

وی تصریح کرد: در بررسی هر پنل، هشت مقاله مورد بحث و گفتگو واقع می‌شود. ۹ بهمن همایش در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌شود که یک ساعت و نیم آن درخصوص گزارش اقدامات برگزاری همایش و یک ساعت و نیم از آن، سخنرانی درباره مقاله‌ها است. بعدازظهر سه‌شنبه نیز از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷ چهار پنل تخصصی برگزار می‌شود. همچنین در روز چهارشنبه ۱۰ بهمن، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ بررسی مقاله‌ها در پنل‌های تخصصی ادامه دارد. بعدازظهر ۱۰ بهمن اختتامیه برگزار می‌شود و احتمالاً مناظره‌ای قبل از مراسم اختتامیه برگزار شود.

خیری تأکید کرد: یکی از اقدامات در همایش ظرفیت انقلاب اسلامی سفارش مقاله بود که حدود ۶۰ الی ۷۰ مقاله سفارش داده شد. پس از بررسی چهار پنل تخصصی پیشنهادی، احتمالاً پنل پنجم برای مهمانان خارجی برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: از رؤسای قوای مقننه و قضائیه، محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و آیت‌الله نوری همدانی برای شرکت در همایش انقلاب اسلامی دعوت به‌عمل می‌آید و برای حضور آنها در این همایش در حال‌ مکاتبه هستیم.

انتهای پیام/۴۱۱۳/ ۴۰۰۷/پ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.