کد خبر : 3466
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آگوست 2019 - 13:28

معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی را دارد

معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی را دارد

معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی را دارد رئیس مرکز تعالی مطالعات علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی و ارتقای جایگاه علوم انسانی را دارد. به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،

معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی را دارد رئیس مرکز تعالی مطالعات علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی و ارتقای جایگاه علوم انسانی را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری صبح امروز در همایش توانمندسازی اساتید حوزه علوم انسانی و هنر ویژه هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: بعد از تدوین سند تحول علوم انسانی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی سند تحولی خود را در راستای به تعالی رسیدن این حوزه تدوین کرده و در اولین گام معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت. وی افزود: هدف این معاونت هدایت دانشگاه به سوی تمدن‌سازی، تولید رشته‌های جدید، هم‌افزایی بین دانشگاه و حوزه، ارتقای جایگاه علوم انسانی و ایجاد نهضت تولید متون درسی، مدیریت دانش و ساماندهی تشکیلات از طریق هیئت‌های اندیشه‌ورز است. این هیئت‌ها در تمامی واحدهای استانی شکل گرفته که با یک حرکت جهادی کارهای زمین مانده این حوزه به ثمر خواهد رسید. رئیس مرکز تعالی مطالعات علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این دوره در پنج روز با تمرکز در فلسفه علوم انسانی، اخلاق و سیاستگذاری در علم برنامه‌ریزی شده است. استادانی چون دکتر علی‌اکبر ولایتی، دکتر محمدمهدی طهرانچی، استاد گلشنی و حجت‌الاسلام پارسانیا در این دوره‌ها حضور و سخنرانی خواهند داشت. خیری بیان کرد: همچنین مدیران و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در جلساتی مشترک با اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز به تبادل نظر خواهند پرداخت. اعضا درخصوص نشریات و تألیف کتاب درسی اهتمام ویژه‌ای داشته و برنامه‌ها و راهبردهای خود را در این باره بررسی کنند. نشریات علمی از جمله ظرفیت‌های بسیار بالای دانشگاه به حساب می‌آید که بعضاً دچار مشکلاتی شده است که ضروری است راهکارها در این دوره باید بررسی شود. وی خاطرنشان کرد: لازم است اعضای هیئت علمی گروه‌های مختلف در راستای هم‌افزایی بهتر و بیشتر جلساتی با یکدیگر داشته و در مورد موضوعات مختلف به بررسی آرا بپردازند. گروه‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت جهادی و تلاش مستمر تعالی دانشگاه و به‌ویژه این حوزه را پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.