کد خبر : 3310
تاریخ انتشار : جمعه 16 آگوست 2019 - 8:32

مجهز شدن خط انتقال گاز میمه – وزوان به سیستم ارسال و دریافت توپک

مجهز شدن خط انتقال گاز میمه – وزوان به سیستم ارسال و دریافت توپک

به منظور پایداری کیفیت گاز صورت پذیرفت؛ مجهز شدن خط انتقال گاز میمه – وزوان به سیستم ارسال و دریافت توپک پروژه اجرای ایستگاه ارسال و دریافت توپک به منظور پایداری کیفیت گاز، بر روی خط میمه- وزوان طی زمان تعیین شده و با موفقیت به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز

به منظور پایداری کیفیت گاز صورت پذیرفت؛ مجهز شدن خط انتقال گاز میمه – وزوان به سیستم ارسال و دریافت توپک پروژه اجرای ایستگاه ارسال و دریافت توپک به منظور پایداری کیفیت گاز، بر روی خط میمه- وزوان طی زمان تعیین شده و با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمجتبی گلستانه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران با اعلام این خبر، گفت: از آنجایی که گاز دو شهر میمه و وزوان از خط لوله مذکور تأمین می شود و این گاز می بایست پیوسته دارای کیفیت مطلوب باشد، تصمیم بر آن شد که خط لوله میمه – وزوان مجهز به سیستم ارسال و دریافت توپک شود. وی در ادامه اظهار داشت: اجرای پروژه ارسال توپک در ابتدای خط و دریافت توپک در انتهای خط به صورت دوره‌ای و کاملاً منظم انجام خواهد شد. شایان ذکر است، پروژه مذکور با رعایت استانداردهای مورد تایید انجام و پس از اخذ تاییدیه های لازم، مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.