کد خبر : 3285
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 آگوست 2019 - 9:04

ثروتمندترین خانواده جهان ساعتی ۴ میلیون دلار پول در می‌آورد

ثروتمندترین خانواده جهان ساعتی ۴ میلیون دلار پول در می‌آورد

ثروت خانواده والتون ۳۹ میلیارد دلار از ژوئن ۲۰۱۸ افزایش یافته و به ۱۹۱ میلیارد دلار رسیده است. این خانواده در رتبه‌بندی ۲۰۱۸ ثروتمندترین خانواده دنیا شناخته شد. تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: ۷۰ هزار دلار در دقیقه، ۴ میلیون دلار در ساعت و ۱۰۰ میلیون دلار در روز ارقامی است که خانواده والتون،

ثروت خانواده والتون ۳۹ میلیارد دلار از ژوئن ۲۰۱۸ افزایش یافته و به ۱۹۱ میلیارد دلار رسیده است. این خانواده در رتبه‌بندی ۲۰۱۸ ثروتمندترین خانواده دنیا شناخته شد.

تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: ۷۰ هزار دلار در دقیقه، ۴ میلیون دلار در ساعت و ۱۰۰ میلیون دلار در روز ارقامی است که خانواده والتون، مالک شرکت والمارت از زمان رتبه‌بندی ثروتمندترین خانواده‌های دنیا در سال گذشته به دست آورده است. از زمانی که شما شروع به خواندن این مقاله کرده‌اید، ثروت آنها ۲۳ هزار دلار افزایش یافته است. میراث سم والتون، موسس والمارت به ثروتی عظیم در مقیاسی بی‌سابقه تبدیل شده است. ثروت خانواده والتون ۳۹ میلیارد دلار نسبت به رتبه‌بندی ژوئن ۲۰۱۸ افزایش یافته و به ۱۹۱ میلیارد دلار رسیده است. این خانواده در رتبه‌بندی ۲۰۱۸ ثروتمندترین خانواده دنیا شناخته شدند. سایر خانواده‌های آمریکایی با اختلاف کمی پس از آن‌ها قرار دارند. خانواده مارس، مالک بزرگترین شرکت خصوصی آبنبات در جهان، ۳۷ میلیارد دلار به ثروت خود اضافه کردند و آن را به ۱۲۷ میلیارد دلار رساندند. خانواده کخ فعال در صنعت نفت، تجارت و کارآفرینی هم ۱۲۵ میلیارد دلار ثروت دارد. در حال حاضر ۲۵ خانواده ثروتمند آمریکایی تقریباً ۱.۴ میلیون دلار از ثروت آن را در دست دارند که ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. از نظر برخی منتقدان این ارقام نشان می‌دهد رژیم سرمایه‌داری باید اصلاح شود. نابرابری تبدیل به یک مسئله سیاسی مهم از پاریس گرفته تا سیاتل و هنگ‌کنگ شده است. ولی چگونه باید فاصله بین ثروتمندان و فقرا را کاهش داد؟ نکته قابل توجه در رده‌بندی امسال، حضور خانواده سلطنتی عربستان سعودی است. ثروت خاندان سعودی به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. شرکت بزرگ نفتی آرامکوی عربستان، محور اقتصاد این کشور، سودآورترین شرکت جهان است. سایر ثروتمندان جهان عبارتند از خانواده فرروی ایتالیا که مالک برندهای نوتلا و تیک تاک است. در هند هم ثروت خانواده امبانی ۷ میلیارد دلار افزایش یافته و به ۵۰ میلیارد دلار رسیده است. در کل، ۲۵ خانواده ثروتمند دنیا نسبت به سال گذشته ۲۵۰ میلیارد دلار ثروت بیشتری دارند. ولی همواره ثروتمندترین‌ها ثروتمندتر نمی‌شوند. خانواده کواندت به خاطر سال بدی که بازار بی ام و داشت، ۸ رتبه سقوط کرد و خانواده‌های داسالت، دانکن وهرست از رده‌بندی خارج شده‌اند. ربکا گوچ، محقق موسسه کمپدن ولث گفت:«نگهداری ثروت در طولانی مدت چالش‌برانگیز است. تجارت‌هایی که به صورت خانوادگی اداره می‌شوند به راحتی بالا و پایین می‌روند. متنوع نبودن سرمایه‌گذاری خانواده و مسائل مربوط به تغییر نسل‌ها بر سود این خانواده‌ها تاثیر می‌گذارد». والمارت از نظر درآمد بزرگترین خرده‌فروش دنیاست و فروش آن به ۵۱۴ میلیارد دلار از بیش از ۱۱ هزار فروشگاه در سراسر دنیا می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.