کد خبر : 3162
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 جولای 2019 - 12:26

خطیب نماز جمعه وزوان حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ۲۸ تیر۹۸ :راه رها شدن از مشکلات در گذرگاه تقوا میسر است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: اگر تقوا را رعایت کنیم از بن بست ها و مشکلات رهایی خواهیم یافت.

خطیب نماز جمعه وزوان  حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ۲۸ تیر۹۸ :راه رها شدن از مشکلات در گذرگاه تقوا میسر است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: اگر تقوا را رعایت کنیم از بن بست ها و مشکلات رهایی خواهیم یافت.

خطیب نماز جمعه وزوان حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ۲۸ تیر۹۸ :راه رها شدن از مشکلات در گذرگاه تقوا میسر است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: اگر تقوا را رعایت کنیم از بن بست ها و مشکلات رهایی خواهیم یافت. بسمه تعالی🔹 🔹گزارش خطبه های نماز جمعه شهر

خطیب نماز جمعه وزوان حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ۲۸ تیر۹۸ :راه رها شدن از مشکلات در گذرگاه تقوا میسر است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: اگر تقوا را رعایت کنیم از بن بست ها و مشکلات رهایی خواهیم یافت.

بسمه تعالی🔹 🔹گزارش خطبه های نماز جمعه شهر وزوان ۲۸ تیر ۹۸🔹 🌹نماز جمعه این هفته شهر وزوان با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی در مسجد جامع و به امامت امام جمعه محترم، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان اقامه شد.🌹 🔸خطبه اول: ◀️حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در خطبه اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی، بر مراقبت انسان و تلاش در جهت حفظ تقوا تاکید کردند و گفتند: تقوا و صبر در فراوانی نعمت دخیل است؛ “و من یتق الله یجعل له مخرجا”. راه رها شدن از مشکلات در گذرگاه تقوا میسر است. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: اگر تقوا را رعایت کنیم از بن بست ها و مشکلات رهایی خواهیم یافت. تمام امور انسانی به دست خداوند تبارک و تعالی می باشد. خداست که انسان‌ها را از غم ها و ضربه ها آزاد کرده و همیشه یاری رسان بندگان می باشد. ◽️امام جمعه وزوان اظهار داشتند: در کانون خانواده اخلاق اسلامی در منزل مشخص می شود، نه در سر کار و معامله و جامعه. امروزه اگر مردم با فضای مجازی در ارتباط هستند، می بایست در این امر نیز رضای خداوند را در نظر بگیرند. فضای مجازی امروزه دارای جنبه های منفی نیز می باشد که در این موارد باید با در نظر گرفتن نظر خداوند باری تعالی از آفات آن دوری جست؛ همچنین می توان این امکان را داشت که از این فضا به صورت مثبت بهره برداری کرد که این امر در گرو تقوای الهی میسر است. 🔸خطبه دوم: ◀️خطیب جمعه وزوان در خطبه دوم پس از صلوات بر پیامبر و خاندان مطهرش و قرائت دعای سلامتی امام زمان ارواحنا فداه، حدیثی را بیان کرد که معصوم علیه السلام فرمودند: هر کدام از شما کاری را انجام می‌دهید که باعث می شود ما خوشحال شویم؛ از هر کاری که باعث غضب خدا می شود دوری کنید. ☑️حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در ادامه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کردند. ◽️در آستانه چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور ائمه جمعه میهمان مقام عظمای ولایت بودند. نماز جمعه باعث همدلی است. نماز جمعه که ثواب آن برابر حج می باشد را اگر کسی بدون عذر موجه ترک کند، علامت منافق بودن اوست. “یدالله مع الجماعه”؛ از تاکیدات مقام معظم رهبری تقویت روحیه انقلابی در نمازهای جمعه است. ان شاء الله نماز جمعه از امروز هر هفته در این مکان مقدس یعنی مسجد جامع شهر وزوان برگزار خواهد شد. ◽️امام جمعه وزوان در ادامه به ملاقات خصوصیشان در این نشست با رهبر انقلاب پرداختند و گفتند: در دیدار خصوصی با ایشان به مشکلات کلیدی پرداختم که حضرت آقا فرمودند بحمدالله امروز مدیران و مسئولان از بیگانگان دل بریدند و راه های اصلاح جامعه کلید خورده است. اقتصاد متکی به نفت باید از بین برود و تولید باید در کشور گسترش یابد. ☑️اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون دست یاری پروردگار به ملت ایران می باشد. اگر دعا و عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر کشور نباشد دشمنان به راحتی بر ما پیروز می شوند. هرجا روحیه انقلابی و بسیجی یا همان آتش به اختیار در کار باشد ما موفق هستیم؛ و هر جا که تفکر انقلابی و بسیجی نبوده راهی از پیش نبرده ایم همانند برجام. لذا راه پیروزی بر مشکلات میدان دادن به جوانان انقلابی در راستای پیشرفت و شکوفایی جامعه اسلامی می باشد. 🔹و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته🔹 🆔 @setadjomehvazvan

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.