کد خبر : 3121
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 جولای 2019 - 19:03

رگبار و ورزش باد شدید ۱۳ استان را در بر می‌گیرد

رگبار و ورزش باد شدید ۱۳ استان را در بر می‌گیرد

سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌کند که رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی ساعات از دوشنبه ۱۷ تیر تا چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳ استان کشور را در برگیرد. به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، از دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از نوار شمالی کشور در ساعات بعدازظهر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق

سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌کند که رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی ساعات از دوشنبه ۱۷ تیر تا چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳ استان کشور را در برگیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، از دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از نوار شمالی کشور در ساعات بعدازظهر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. این شرایط بعدازظهر دوشنبه ۱۷ تیر در شمال آذربایجان‌غربی، سه‌شنبه ۱۸ تیر در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان‌شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و چهارشنبه ۱۹ تیر در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان همچنین ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان رخ می‌دهد. سازمان هواشناسی برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت مناطق مذکور از مردم خواست از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه ها همچنین در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.