کد خبر : 2729
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژوئن 2019 - 14:43

آشنایی با پنج توصیه برای تعطیلات تابستانی بهتر

آشنایی با پنج توصیه برای تعطیلات تابستانی بهتر

بیشتر افراد از تعطیلات به عنوان فرصتی برای کسب انرژی و تجدید قوا یاد می‌کنند، اما در صورتی که به فکر حفظ سلامت خود در طول این زمان نباشید، نه تنها انرژی کسب نخواهید کرد، بلکه ممکن است با ابتلا به انواع بیماری‌ها فرصت لذت بردن از تعطیلات خود را نیز از دست بدهید. در

بیشتر افراد از تعطیلات به عنوان فرصتی برای کسب انرژی و تجدید قوا یاد می‌کنند، اما در صورتی که به فکر حفظ سلامت خود در طول این زمان نباشید، نه تنها انرژی کسب نخواهید کرد، بلکه ممکن است با ابتلا به انواع بیماری‌ها فرصت لذت بردن از تعطیلات خود را نیز از دست بدهید.

در این مطلب چند نکته ساده برای کمک به حفظ سلامت شما و خانواده تان در طول مسافرت به نقل از سایت “دیوازویت پرپس” آورده ایم:

مقدار زیادی آب بنوشید
نوشیدن مقدار زیادی آب به ویژه در صورتی که با هواپیما سفر می کنید، اهمیت بسیار بالایی دارد. مسافرت با هواپیما درصورتی که مقادیر کافی آب ننوشید،  می تواند آب بدن شما را کاهش دهد. فراموش نکنید که هیچ نوشیدنی نمی تواند جایگزین آب شود، بنابراین نوشیدن روزانه مقدار کافی آب را در طول سفر خود فراموش نکنید و شاهد نتیجه مثبت آن در طول سفرخود باشید.
به دنبال غذاهای سالم باشید
اگر می خواهید عادات غذایی سالم خود را در طول سفر نیز ترک نکنید، به دنبال رستوران هایی باشید که غذاهای تازه و حاوی مواد مغذی ارائه می دهند. یکی از بهترنی گزینه ها، می تواند رستوران های محلی باشند که مواد غذایی خود را از مزارع محلی و افراد بومی تهیه می کنند. غذا خوردن در این رستوران ها علاوه بر حمایت از اقتصاد بومی منطقه ای که به آن سفر کرده اید، حفظ سلامت و انرژی کافی را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

راه هایی برای تحرک فیزیکی بیشتر بیابید
گذراندن زمان تعطیلات با خوردن و خوابیدن امری متداول است. اگرچه برای بسیاری این نوع از تعطیلات عالی به نظر می رسد، اما فراموش نکنید که پس از چند روز گذراندن تعطیلات به این شیوه و نداشتن تحرک، بدن شما احساس بسیار بدی خواهد داشت.
هر کجا که برای تعطیلات خود رفته اید، می توانید زمانی را برای پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، بازدید از بناهای تاریخی آن مکان و یا حتی قدم زدن در فضای آن شهر پس از شام اختصاص دهید. در این صورت شب ها خواب بهتری خواهید داشت.
مراقب نور خورشید باشید
شاید هیچ چیز بدتراز آفتاب سوختگی نتواند لذت بردن از تعطیلات تابستانی شما را خراب کند. با استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب مناسب، از آفتاب سوختگی در طول تعطیلات تابستان جلوگیری کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب به ویژه در ساحل یا مناطق بیابانی ضروری تر است، اما فراموش نکنید که فرقی ندارد تعطیلات خود را در کجا سپری می کنید، پوشت شما همیشه و در هر کجا به کرم های ضدآفتاب نیازمند است.
استرس را از خود دور کنید
به هنگام تعطیلات و مسافرت به راحتی از محیط همیشگی اطراف خود دور می شوید، اما کنار گذاشتن استرس های روزمره و نگرانی های زندگی بسیار سخت تر است. موضوعاتی را که نمی توانید کنترل کنید، فراموش کنید و به ذهن خود کمی استراحت دهید. زمانی که تعطیلاتتان تمام شود و از مسافرت بازگردید، مشکلات و چالش های زندگیتان هم چنان در انتظار شما هستند، اما در صورتی که در طول تعطیلات آن ها را فراموش کنید و به ذهنتان فرصتی برای تجدید قوا دهید، بعدا می توانید راحت تر و بهتر باآن ها برخورد کنید.
ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.