کد خبر : 2579
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 می 2019 - 2:45

نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان وزوان برگزار می گردد

نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان وزوان برگزار می گردد

نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان وزوان برگزار می گردد نماز جمعه ی وزوان فردا (۹۸/۳/۳ ) با حضور نمازگزاران درمسجد صاحب الزمان به امامت حجت اسلام والمسلمین محمد یان برگزار می گردد ارجمندی روز جمعه امیرمؤمنان حضرت علی(ع) می فرماید: جمعه را حق و حرمتی است، مبادا که آن را ضایع گردانی. یا در

نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان وزوان برگزار می گردد

نماز جمعه ی وزوان فردا (۹۸/۳/۳ ) با حضور نمازگزاران درمسجد صاحب الزمان به امامت حجت اسلام والمسلمین محمد یان برگزار می گردد

ارجمندی روز جمعه امیرمؤمنان حضرت علی(ع) می فرماید: جمعه را حق و حرمتی است، مبادا که آن را ضایع گردانی. یا در چیزی از عبادت خدا و تقرب به او با کار نیک و ترک گناه فرو گذار کنی. چرا که خداوند در این روز نیکی ها را چند برابر سازد، بدیها را بزداید، و مرتبه ها را بیافزاید. همچنین حضرت امام رضا(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) می فرماید: جمعه سرور روزها است. خداوند در این روز نیکی ها را چند برابر سازد، بدیها را بزداید، مرتبه ها را بیافزاید، خواسته ها را پاسخ گوید، غم و غصه ها را برطرف کند، و حاجت های بزرگ را برآورده سازد. جمعه روز فزونی، و روز رهایی و گسستن از آتش است. خطبه های روز جمعه حضرت امام رضا(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) همچنین می فرماید: از آن رو در روز جمعه، خطبه نهاده شده است که جمعه دیدارگاه عمومی و هنگام حضور مردم است. و وسیله ای برای رهبری جامعه که آنان را اندرز دهد، و به طاعت خدا فراخواند، و از گناه بیم دهد، و بدانچه برای مصلحت دین و دنیای آنان خواسته است آگاه سازد؛ و آنان را بدانچه از رویدادها و مخاطرات جهان که سودها و زیان هایی برایشان در بردارد، خبر دهد. پاکیزگی در روز جمعه حضرت امام صادق(ع) می فرماید: شایسته است که روز جمعه هر یک از شما خود را بیاراید، غسل کند، خود را خوشبو نماید، ریش خود را شانه کند، پاکیزه ترین جامه اش را بپوشد و آماده نمازجمعه شود. همچنین حضرت پیامبر اکرم(ص) می فرماید: هر آن کس که روز جمعه غسل نماید و جامه مناسبی به تن کند و خود را عطرآگین سازد، و به سوی نمازجمعه روان شود، و مردم را نیازارد و پا بر دوش آنان نگذارد، گناهان او میان این جمعه و جمعه دیگر و تا آن زمان که خدا بخواهد بخشوده خواهد بود. اجابت دعا در جمعه حضرت امام صادق(ع) می فرماید: گاه اجابت دعا در روز جمعه، مدت زمان میان پایان خطبه های امام تا صف بستن مردم، و گاه دیگر از پایان روز تا غروب خورشید است. آمرزش نمازگزاران جمعه حضرت پیامبر اکرم(ص) می فرماید: هنگامی که شب معراج مرا به آسمان بردند، زیر عرش خدا هفتاد هزار شهر را دیدم که هر شهری همانند دنیای شما بود، و فرشتگانی را که بالهایشان را گسترده بودند و خدارا تسبیح وتهلیل می کردند و می گفتند، خدایا کسانی را که در نمازجمعه حاضر می شوند بیامرز، خدایا کسانی را که روز جمعه غسل می کنند، رحمت کن.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داود راحم جمعه , 24 می 2019 - 9:52

با توجه به بهرورداری سه کلانتری ذکر شده در این خبر ,شهر وزوان با توجه به تمام موقعیت ها در چه جایگاهی قرار گرفته ؟
در مراسمی با حضور استاندار اصفهان، اسفندیار تاجمیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی و از زحمات علیرضا بصیری فرماندار سابق تقدیر شد.
سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: بر اساس روایاتی از معصومین(ع) خدمت‌گذاری به مردم از بالاترین عبادت‌هاست و مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی از این فرصت برای انباشت حسنات در کارنامه اعمال خود استفاده کنند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: ایمان به خدا و خدمت‌رسانی به مؤمنین دو موضوعی است که پروردگار متعال، آن‌ها را از بالاترین اعمال نیک می‌داند.

وحدت و همدلی بین اقوام و مسؤولان در شاهین‌شهر بی‌نظیر است

علیرضا بصیری در این مراسم وحدت و همدلی بین اقوام و مسؤولان را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: در سایه این همدلی و همکاری جمعی طرح‌های بسیاری در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، ورزشی و عمران شهری در این شهرستان اجرا شده است.

فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با حمایت‌های نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان توسعه آبیاری نوین اراضی کشاورزی در سطح ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی انجام‌ شده است.

وی صدور بیش از ۸ هزار پروانه اصناف، شروع احداث طرح گردشگری مهستان نقش‌جهان با امکان ۲ هزار شغل در چند سال آینده، ثبت جهانی دو قنات تاریخی مزد آباد و وزوان در بخش میمه، احداث ۱۴ باب مدرسه جدید، بهره‌برداری از ۳ پاسگاه کلانتری جدید، افزایش هیأت‌های ورزشی و جمعیت ورزشکاران به ۲۳ هزار نفر و تکمیل طرح مسکن مهر را از جمله اقدامات دولت در شش سال اخیر در شهرستان شاهین‌شهر و میمه نام برد.

سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه گفت: در پیش‌برد امور و خدمت‌رسانی بهتر به مردم به تعامل حداکثری اعتقاد کامل دارم.

وی گفت: در شرایطی که جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال فشار حداکثری به خصوص در بخش اقتصادی است، از همکاری دلسوزانه همه مسؤولان، اصحاب فکر و اندیشه و دلسوزان در پیشرفت این شهرستان استقبال می‌کنم.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز مردم شاهین‌شهر را میزبانان شایسته از مهاجران دوران دفاع مقدس یادکرد و افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دوران دفاع مقدس چه در پشتیبانی جبهه‌ها و چه با تقدیم صدها شهید، مجروح و ایثارگر، نقش به‌سزایی در پیروزی ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی صدام علیه کشورمان ایفا کرد.

وی اجرای طرح تصفیه پساب فاضلاب را در تمامی شهرهای این شهرستان، اختصاص بیشتر فضاهای فرهنگی و ورزشی به بانوان و شروع احداث خط راه‌آهن شهری شاهین‌شهر – اصفهان را در سال ۹۸ به مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه نوید داد.

به گزارش فارس، در این مراسم اسفندیار تاجمیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی و از زحمات علیرضا بصیری فرماندار سابق تقدیر شد.