کد خبر : 2536
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 می 2019 - 15:55

رئیس‌جمهور تیرماه به استان اصفهان سفر می کند

رئیس‌جمهور تیرماه به استان اصفهان سفر می کند

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر تیرماه رئیس جمهور به استان اصفهان، به ۹ پیشنهاد دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار نیز رسیدگی خواهد کرد. به گزارش صاحب نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، جمعه شب در همایش حماسه‌سازان و یادواره شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر،

نماینده مردم شاهین‌شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر تیرماه رئیس جمهور به استان اصفهان، به ۹ پیشنهاد دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار نیز رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش صاحب نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، جمعه شب در همایش حماسه‌سازان و یادواره شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر، از سفر رئیس جمهور در تابستان سال جاری به استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: رئیس جمهور در سفر تیرماه خود به استان اصفهان، به ۹ پیشنهاد دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار رسیدگی خواهد کرد. نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه‌ای که به‌ تازگی با حضور استاندار اصفهان و چند تن از معاونان وی تشکیل شد، پیشنهاد گنجاندن شروع برخی از طرح‌ها در سفر تابستانی رئیس‌جمهور به استان اصفهان مطرح شد. وی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد‌ها در حوزه‌های اقتصادی، تولید، اشتغال و عمرانی است که در صورت تصویب به رونق بیشتر دو شهرستان منجر خواهد شد. حاجی دلیگانی با اشاره به برخی از درخواست های پیگیری شده در سطح ملّی اشاره کرد و افزود: در خصوص موضوع افزایش قیمت‌های کالای مورد نیاز مردم ۹۶ مورد، اشتغال ۲۵۱ مورد، ۳۸۶ مورد پیگیری در خصوص وضعیت معیشتی مردم، رفع موانع تولید ۴۲۲ مورد پیگیری، تذکر، سؤال و استیضاح از وزیران صورت گرفته است. عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در ادامه پیگیری طرح‌های عمرانی در دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار، احداث تأسیسات فاضلاب و تصفیه‌خانه ۱۳ شهر در دو شهرستان، احداث بیمارستان برخوار، متروی شاهین‌شهر- اصفهان، بازسازی بیمارستان میمه و آزادراه پیامبر اعظم(ص) از امسال دارای ردیف بودجه سالانه کشوری شدند. وی در پایان اظهار کرد: طرح‌های تأسیس شهرک پوشاک و بندر خشک با حضور داوطلبانه جمعی از فعالان اقتصادی تهیه و به معاونان استاندار اصفهان ارائه‌شده است؛ طرح شهرک پوشاک در صورت اجراء و بهره‌برداری به‌تنهایی ۱۲۰ هزار شغل برای مردم استان اصفهان ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.