کد خبر : 2468
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 می 2019 - 8:53

فوت یک زن و کودک ۵ ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان

فوت یک زن و کودک ۵ ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان

طغیان رودخانه مشهد اردهال اصفهان، یک خودرو پراید را با خود برد و دو سرنشین آن، یک زن و کودک پنج ساله‌ای را به کام مرگ کشاند. سیل مشهد اردهال به گزارش ایسنا منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع رگبار و بارش در شمال استان اصفهان اظهار کرد:

طغیان رودخانه مشهد اردهال اصفهان، یک خودرو پراید را با خود برد و دو سرنشین آن، یک زن و کودک پنج ساله‌ای را به کام مرگ کشاند.

سیل مشهد اردهال به گزارش ایسنا منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع رگبار و بارش در شمال استان اصفهان اظهار کرد: «متاسفانه سه‌شنبه شب (۲۴ اردیبهشت) در پی رگبار و تگرگ بهاری، رودخانه مشهد اردهال در بخش نیاسر کاشان، فعال شده و خودروهایی که در جوار رودخانه پارک کرده بودند را با خود می‌برد.» او افزود: «امدادگران وارد عمل شده و چند خودرو و شهروند را از سیل نجات می‌دهند، اما یک خودرو پراید که با وجود هشدارهای پیشین در مسیر رودخانه توقف کرده بود، بوسیله سیل محاصره می‌شود و دو سرنشین آن کشته می‌شوند.» مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: «سرنشینان شامل یک خانم و یک کودک پنج ساله بودند. پیش بینی این است که تا روز جمعه این وضعیت ادامه دارد. مناطق کوهپایه و دره‌رودها در معرض این خطر قرار دارند. در حال حاضر در مشهد اردهال حضور داریم و جلسه‌ای در این زمینه تشکیل شده است. » پیش از این اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص خطر وقوع سیلاب و بارش‌های رگباری هشدار داده بود. جواد مزروعی، مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان هم در این باره گفت: «ستاد بحران بعد از پیش‌بینی اداره هواشناسی در خصوص وقوع سیل اخطارهای لازم را داده بود، اما از ۳۰ ماشینی که در مسیر سیل بودند تنها سه خودرو سهل‌انگاری کردند و از مسیر رودخانه خارج نشدند. » او افزود: «سیل حجم وسیعی نداشت و فقط ۳ خودرویی که در مسیر رودخانه بود را برده بود که متأسفانه در این حادثه دو نفر فوت شدند. »

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.