کد خبر : 2430
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 می 2019 - 15:56

کلیات طرح ایجاد استان اصفهان شمالی تصویب ودر طرح استان شمالی مسئولیت‌ها صرفا به یک بخش و شهرستان داده نمی‌شود

کلیات طرح ایجاد استان اصفهان شمالی تصویب  ودر طرح استان  شمالی مسئولیت‌ها صرفا به یک بخش و شهرستان داده نمی‌شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از تصویب کلیات طرح تاسیس استان اصفهان شمالی در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس با رای اکثربت اعضاء خبر داد. به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید‌جود ساداتی‌نژاد اظهار داشت: در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی کلیات طرح استان اصفهان شمالی

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از تصویب کلیات طرح تاسیس استان اصفهان شمالی در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس با رای اکثربت اعضاء خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید‌جود ساداتی‌نژاد اظهار داشت: در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی کلیات طرح استان اصفهان شمالی با حضور اعضای این کمیسیون، مسئولان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار قرار گرفت که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه دفاعیات، کلیات این طرح به تصویب اعضای کمیسیون شوراهای مجلس رسید. وی با اشاره به اینکه پس از تصویب جزئیات این طرح در کمیسیون‌های مربوط مجلس برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد٬ تاکید کرد: خوشبختانه نمایندگان استان اصفهان هم نگاه مثبتی به این طرح دارند و در مجموع فضای خوبی در مجلس در این باره حاکم است. وی با اشاره به اینکه در طرح استان اصفهان شمالی مسئولیت‌ها صرفا به یک بخش و شهرستان داده نمی‌شود٬ اذعان داشت: با تفویض اختیارات به تمامی شهرستان‌های استان، عدالت در مدیریت را در تمامی مناطق مشاهده خواهیم کرد. ساداتی‌نژاد با بیان اینکه طرح استان اصفهان شمالی شرایط ویژه‌ای را در رسیدگی به امور‌ مربوط به استان ایجاد می‌کند، تصریح کرد: منافع مردم در هر دو بخش استان اصفهان و استان اصفهان شمالی در این طرح به طور کامل دیده شده است. به گزارش تسنیم٬ طرح تشکیل استان اصفهان شمالی پس از دو سال بررسی کارشناسی و کارهای مقدماتی توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داود راحم چهارشنبه , 15 می 2019 - 18:14

باسلام
الحاق وزوان به استان اصفهان شمالی به مرکزیت کاشان کاملا اشتباه است.
باید اطلاع رسانی کنیم تا اشتباه سوم دامن ما را نگیرد ,با تشکیل استان اصفهان شمالی احتمال این که ما جزء این استان شویم زیاد است وبا این اتفاق ما برای همیشه راه فعلی را که هر چند موفقعیتی در آن نبود برای همیشه شکست خوردیم مسولین شهر نباید با الحاق به استان جدید موافقت کنند ما برای پی گیری کارهای روزمره ۴۵دقیقه به مرکز استان یعنی اصفهان می رویم و تا ظهر کارهایمان را انجام می دهیم .اما اگر خداناخواسته جزء کاشان شویم ۳ساعت رفت و۳ساعت برگشت باید در راه باشیم و هر روز با این هزینه های سنگین در رستورانها و هتل های کاشان وقف صرف کنیم .که این تجزیه برای ما جزء شر و خستگی چیزی نخواهد داشت .بهترین فرصت است که ما راه مان را از همسایه شمالی جدا کنیم آنها خودشان می دانند ما نباید از استان فعلی خود جدا شویم ما زمانی که بخش بودیم وجزء فرمانداری شهرستان اصفهان بودیم فوق العاده موقعیت خوبی داشتیم خدا لعنت کند کسانی که ما را ابتدا به برخوار و سپس به شاهین شهر فروختند حق ما این نبود ما در استان ,متفکران بزرگی داشتیم حیثیتمان را به چند غریبه دادیم نتیجه اش جزء شکست_مهاجرت_بی کاری_وفرارمغزها نبود در هر صورت کوشت قربانی شهرهاشدیم عامل پیشرفت شهرهای خارج از منطقه شدیم ولذا الحاق به مرکز کاشان کاملا اشتباه است .