کد خبر : 2346
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 می 2019 - 14:22

پرسپولیس یا سپاهان؛ کدام قهرمان می‌شود | جدول بازی‌های دو تیم

پرسپولیس یا سپاهان؛ کدام قهرمان می‌شود | جدول بازی‌های دو تیم

وضعیت جدول لیگ امسال به گونه‌ای است که از منظر امتیازات، تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال امکان قهرمان شدن دارند. اما بیشتر کارشناسان بر این باورند که شانس اصلی قهرمانی دو تیم پرسپولیس و سپاهان هستند. این دو تیم شانس برابری نیز برای قهرمانی در جام حذفی دارند. پرسپولیس سپاهان پرسپولیس اگر از دو بازی

وضعیت جدول لیگ امسال به گونه‌ای است که از منظر امتیازات، تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال امکان قهرمان شدن دارند. اما بیشتر کارشناسان بر این باورند که شانس اصلی قهرمانی دو تیم پرسپولیس و سپاهان هستند. این دو تیم شانس برابری نیز برای قهرمانی در جام حذفی دارند.

پرسپولیس سپاهان پرسپولیس اگر از دو بازی بعدی خود ۴ امتیاز بگیرد، بدون توجه به نتایج سپاهان، قهرمان لیگ برتر خواهد بود. سرخ‌های تهران اکنون ۵۷ امتیاز دارند که با کسب ۴ امتیاز به عدد ۶۱ امتیازی می‌رسند. سپاهان که ۵۴ امتیاز دارد، اگر دو بازی بعدی خود را ببرد ۶۰ امتیازی می‌شود. استقلال ۵۳ امتیازی نیز با فرض پیروزی در دو بازی باقی‌مانده‌اش، ۵۹ امتیازی خواهد شد. اگر پرسپولیس نتواند این ۴ امتیاز را کسب کند آنگاه شانس سپاهان بیشتر می‌شود و اگر پرسپولس و سپاهان نتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، در آن صورت شانس استقلال افزایش می‌یابد. از طرف دیگر، سپاهان و پرسپولیس برای رسیدن به فینال جام حذفی نیز باید مقابل هم قرار گیرند و از این روی هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی در جام حذفی دارند •برنامه بازی‌های پرسپولیس تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ پاختاکور – پرسپولیس (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت) پرسپولیس – ماشین سازی (شنبه ۲۱ اردیبهشت) پارس جنوبی – پرسپولیس (پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت) پرسپولیس – السد (دوشنبه ۳۰ اردیبهشت) سپاهان – پرسپولیس (جمعه ۳ خرداد) پرسپولیس یا سپاهان – داماش (پنجشنبه ۹ خرداد) •برنامه بازی‌های سپاهان تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ پدیده – سپاهان (شنبه ۲۱ اردیبهشت) سپاهان – استقلال خوزستان (پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت) سپاهان – پرسپولیس (جمعه ۳ خرداد) سپاهان یا پرسپولیس – داماش (پنجشنبه ۹ خرداد)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.