کد خبر : 2166
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آوریل 2019 - 4:53

موج بارش‌های اردیبهشتی | برف و یخبندان

موج بارش‌های اردیبهشتی | برف و یخبندان

معاون عمرانی وزیر کشور با یادآوری آغاز موج جدید بارش‌ها که همراه با برف و یخبندان خواهد بود، بر ضرورت توجه‌های پیشگیرانه نسبت به بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت ماه تاکید کرد. مهدی جمالی نژاد به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد، با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها در برخی مناطق

معاون عمرانی وزیر کشور با یادآوری آغاز موج جدید بارش‌ها که همراه با برف و یخبندان خواهد بود، بر ضرورت توجه‌های پیشگیرانه نسبت به بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت ماه تاکید کرد.

مهدی جمالی نژاد به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد، با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها در برخی مناطق کشور به ویژه مناطق شمالی و غربی کشور تا ۶ اردیبهشت اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این بارش‌ها می‌تواند در ارتفاعات به صورت برف بوده و باعث ایجاد کاهش دمای هوا تا منفی ۴ درجه شود که ضرورت دارد نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی و زراعی تمهیدات ویژه اندیشیده شود. معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید براین که کاهش دمای هوا و بارش برف و باران می‌تواند منجر به ایجاد یخبندان در سطح جاده‌ها شود، تصریح کرد: هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیرضرور در استان‌های شمالی و غربی پرهیز کنند و اجازه دهند مسیرهای مواصلاتی به مناطق سیل زده حتی الامکان برای تردد عوامل امدادی، بازسازی و نوسازی بدون مشکل باشد. دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده همچنین از دستگاه‌های اجرایی در بازسازی مناطق سیل زده خواست تا با درنظر گرفتن پیش بینی‌های هواشناسی در مناطق مذکور نسبت به مراقبت از عدم آسیب رسیدن به مصالح و پیشگیری و مقاوم سازی واحدهای در دست مرمت و احداث دقت لازم را اعمال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.