کد خبر : 1917
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آوریل 2019 - 18:47

آمریکایی ها دست چدنی خود را ازدستکش مخملی بیرون آوردند/ طرح مجلس علیه نظام های آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد

آمریکایی ها دست چدنی خود را ازدستکش مخملی بیرون آوردند/ طرح مجلس علیه نظام های آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد

نماینده شاهین شهر و برخوار آمریکایی ها دست چدنی خود را ازدستکش مخملی بیرون آوردند/ طرح مجلس علیه نظام های آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه گفت: صبر آمریکایی‌ها تمام شد و دست چدنی خود را که تا کنون زیر مخمل پنهان کرده بودند از آستین خود بیرون آوردند و

نماینده شاهین شهر و برخوار

آمریکایی ها دست چدنی خود را ازدستکش مخملی بیرون آوردند/ طرح مجلس علیه نظام های آمریکا با رای بالا تصویب خواهدشد

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه گفت: صبر آمریکایی‌ها تمام شد و دست چدنی خود را که تا کنون زیر مخمل پنهان کرده بودند از آستین خود بیرون آوردند و به‌صراحت این‌چنین کار خبطی انجام دادند که به ضرر آن ها تمام خواهدشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تروریست قلمداد کردن سپاه یک حرکت نابخردانه و احمقانه بود که اگر ترامپ می‌دانست که چه عواقب مثبتی برای ایران دارد هرگز دست به چنین کاری نمی‌زد. نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همین دیروز که ترامپ این حرکت را بر اساس نادانی انجام داد شما می‌بینید که چه اثرات مثبتی در کشور ما داشته است. وی افزود: یک نمونه از این اثرات نماد پرشکوهی بود که در تاریخ ایران به ثبت رسید و آن حضور نمایندگان با لباس سبز مقدس سپاه در مجلس بود و با این نوع لباس اعلام کردند که اگر شما می‌خواهید سپاه را تروریست بنامید، بدانید که ما از همه اقشار و همه در کنار هم یک حرف می‌زنیم و همه ما یک سپاهی هستیم و از سپاه حمایت می‌کنیم. حاجی دلیگانی عنوان کرد: امروز بعدازظهر در مجلس شورای اسلامی طرح بسیار مترقی جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر امریکا تا کنون بیش از ۲۲۰ امضا دارد و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کنم که با رأی بالایی تصویب می‌شود. حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه گفت: این طرح که یک ماده واحده و دارای چهار بند است؛ در خود ماد واحده بیان کرده است که ما در مقابل این اقدامات نابخردانه امریکا در جهت تضعیف صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی مقابله خواهیم کرد. وی بیان کرد: تمامی نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها در غرب آسیا به عنوان تروریست قلمداد می‌کنیم و هر کشوری هم که کمک مالی، فنی، آموزشی، خدماتی و … به آن‌ها بکند به‌عنوان معاون تروریست‌ها آن را هم مسئول می‌دانیم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم. نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بند یک دولت و نیروهای مصلح موظف کردیم که مصوبات شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد قاطعانه با تروریست‌ها را انجام دهند و اقدامات متقابل با آن‌ها را پیگیری کنند. حاجی دلیگانی تصریح کرد: در بند دوم دولت و نیروهای مسلح موظف شده‌اند به‌گونه‌ای عمل کنند که نیروهای آمریکایی و دیگر نیروهای تروریستی نتوانند از تمام امکانات موجود علیه منافع مردم ایران استفاده کنند وی افزود: در بند سوم دولت را موظف کردیم از تمام ظرفیت‌ها حقوقی، دیپلماتیک و سیاسی استفاده کند برای اینکه آمریکایی‌ها و سایر نیروهای تروریستی کمتر بتوانند ازتاسیسات، منابع مالی و امکاناتی که در کشورهای منطقه وجود دارد استفاده کنند و موضوع را از مراجع بین‌المللی دنبال کنند. حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: این حرکت نشان داد آنچه ازFATF ، CFT و پالرمو ما یبان می‌کردیم صحیح است و اکنون همه متوجه شدند. حاجی گفت: صبر آمریکایی‌ها تمام شد و دست چدنی خود را که تا کنون زیر مخمل پنهان کرده بودند از آستین خود بیرون آوردند و به‌صراحت این‌چنین کار خبطی انجام دادند. وی در پایان بیان کرد: در سال‌های بعد از انقلاب، آمریکایی‌ها هر کاری را انجام دانند با تعابیری که در کشور اتخاذ شد و اصولی که نظام جمهوری اسلامی داشته تبدیل به یک فرصت علیه آمریکایی‌ها در کشور شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.