کد خبر : 1756
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آوریل 2019 - 15:10

روند بازگشت مسافران نوروزی به خوبی در حال انجام است

روند بازگشت مسافران نوروزی به خوبی در حال انجام است

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: با آمادگی نیروهای انتظامی وامنیتی تاکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی منتهی به مقصدمسافرت هموطنان نداشته‌ایم و روند بازگشت مسافران نوروزی به خوبی درحال انجام است. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید عطایی با اشاره به حضور گسترده و مؤثر پلیس پیشگیری در مأموریت نوروز ۹۸ اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام نوروز،

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: با آمادگی نیروهای انتظامی وامنیتی تاکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی منتهی به مقصدمسافرت هموطنان نداشته‌ایم و روند بازگشت مسافران نوروزی به خوبی درحال انجام است.

روند بازگشت مسافران نوروزی به خوبی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید عطایی با اشاره به حضور گسترده و مؤثر پلیس پیشگیری در مأموریت نوروز ۹۸ اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام نوروز، تمام نیروها از جمله پلیس‌های تخصصی به صورت فعال و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند؛ پلیس پیشگیری نیز تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به مسافران به کار گرفته و این روند تا پایان سفرهای نوروزی و بازگشت هموطنان به منازل ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات‌دهی پلیس به مسافران و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، ادامه داد: با هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مقصد مسافرت هموطنان نداشته‌ایم و روند بازگشت مسافران نوروزی نیز به خوبی در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به شهروندان، عنوان کرد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به مأموریت نوروز به گونه‌ای تلاش کردند تا مسافران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت‌رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار عطایی گفت: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده بنابراین، این پلیس تخصصی علی‌رغم بکارگیری بخشی از ظرفیت خود برای تأمین نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده در مأموریت نوروز ۱۳۹۸ نیز عهده‌دار بیشترین مسئولیت در تأمین نظم و امنیت هموطنان بوده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می‌رود مردم با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن اسدی سه‌شنبه , 2 آوریل 2019 - 15:32

سلام واحترام؛
نوروز امسال که همراه با فراز و فرودهای جوی و نوسانات آب و هوایی بوده و هست، از جهات بسیاری موجب شادمانی و شعف مردم گردید چرا که اساسا در فرهنگ ما ایرانیان “نوروز” نماد شادابی و طراوت و نو شدن و حیات است. از سویی بارش های سیل آسا و غافلگیر کننده موجب ناراحتی، خسارت و نشاندن غبار غم و اندوه بر چهره تعدادی از هموطنانمان گردید. در هر حال سال جاری را متفاوت از سال های قبل شروع کرده ایم. تعداد زیادی از همشهریان عزیزی که سالیانی از شهر خود دور مانده بودند و یا تعدادی که مدت کمتری را صرف بیتوته در شهر وزوان می کردند امسال را با رویکردی جدید نسبت به سالهای قبل، در شهر و زادگاه خود “وزوان” بیش از گذشته گذراندند. این امر محاسن و زیبایی های بسیاری را در پی داشت. رونق اقتصادی، احیای علقه و همبستگی های خانوادگی و اجتماعی، نگرش و توجه بسیاری از آنان به کمبودها و نقص های اجتماعی، تماس و ارتباط تعداد زیادی از آنها با مسولین شهر و بیان دیدگاههای خود درباره ساختار شهری و اعلام آمادگی برای همکاری در جهت سازندگی و توسعه، همچنین بازدیدهایی که از مراکز مختلف شهر به عمل آمد.
اینها مایه امیدواری و موجب خوشحالیست و حاکی از روحیه انسانی و توسعه محور همه وزوانی هاست.
تجربه نشان داده است هر کجا خواسته ایم، توانسته ایم کارهای بزرگی را انجام دهیم. بنابراین و به موجب اصل خواستن، باید همگی در جهت توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر خود تشریک مساعی داشته باشیم و به هر شکل ممکن که بتوانیم در این مسیر به پیش برویم.
شورای اسلامی شهر وزوان از تمامی سرمایه گذاران، صاحبنظران، صاحبان اندیشه و دلسوزانی که آمادگی همکاری در زمینه های مختلف دارند، به گرمی استقبال نموده و دست آنان را جهت همکاری های اجتماعی و اقتصادی می فشارد.
در پایان وظیفه خود میدانیم از تمامی همشهریان عزیز که از میهمانان، گردشگران و مسافران نوروزی پذیرایی و استقبال نموده و همکاری های خوبی را با عوامل شهرداری در جهت نظافت و رعایت بهداشت عمومی به عمل آوردند، همچنین از کلیه فعالان اجتماعی، نیروهای خودجوش و دلسوز مردمی و علاقه مندان به پیشرفت و آبادانی و سرفرازی شهر که در قالب های مختلف در برپایی فعالیت های گردشگری و میراثی از جمله‌؛ گردشگری و حراست از قنات تاریخی، اتاق پایش قنات، موزه و حمام تاریخی و… همکاری مشفقانه، خیرخواهانه و بی مزد و منت ایفا نمودند و نیز پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری، صمیمانه قدردانی نموده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت و سالی سرشار از شادمانی بنماییم.
روابط عمومی شورا ی اسلامی و شهرداری شهر وزوان