کد خبر : 1739
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آوریل 2019 - 13:56

۲۳ استان کشور گرفتار سیل هستند

۲۳ استان کشور گرفتار سیل هستند

 رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به وقوع سیل و بارندگی شدید در ۲۳ استان کشور گفت: امدادرسانی در ۱۲۳ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی این استان‌ها با جدیت در حال انجام است. مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایرنا با تشریح آخرین آمار امدادرسانی نیروهای امدادرسان هلال احمر در

 رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به وقوع سیل و بارندگی شدید در ۲۳ استان کشور گفت: امدادرسانی در ۱۲۳ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی این استان‌ها با جدیت در حال انجام است.

سیل

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایرنا با تشریح آخرین آمار امدادرسانی نیروهای امدادرسان هلال احمر در حوادث جوی کشور اظهار داشت: طی ۴٨ ساعت گذشته ٢٣ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان‌های جنوبی، رضوی، شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان درگیر سیل و آبگرفتگی شدید بوده اند؛ این حوادث طبیعی و اقلیمی مشکلاتی را برای هموطنان در استان‌های یادشده ایجاد کرده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ١٢٣ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی گفت: در مدت یادشده پنج هزار و ۱۳۸ نفر از آسیب دیدگان و متاثران از حوادث یادشده امدادرسانی شدند و سه هزار و ۱۵ نفر هم اسکان اضطراری و موقت یافته اند.
رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۱۴۳ واحد مسکونی با استفاده از ۲۶ دستگاه موتور پمپ و لجن کش از آب تخلیه و تعداد زیادی پتو، موکت، کنسرو، آب معدنی و نایلون در میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است و امدادرسانی در استان‌های درگیر همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.