کد خبر : 1721
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مارس 2019 - 18:20

نظر کولینا در باره داوری دربی پایتخت

نظر کولینا در باره داوری دربی پایتخت

پیر لوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا که در بازی دربی سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در باره عملکرد تیم داوری این دیدار اظهار نظر کرده است. داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران ایران، گفته کولینا درباره قضاوت دربی پایتخت اظهار کرده که تیم داوری با شجاعت بازی پرخوردی را کنترل و مدیریت کرده است. داود رفعتی

پیر لوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا که در بازی دربی سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در باره عملکرد تیم داوری این دیدار اظهار نظر کرده است.

نظر کولینا در باره داوری دربی پایتخت

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران ایران، گفته کولینا درباره قضاوت دربی پایتخت اظهار کرده که تیم داوری با شجاعت بازی پرخوردی را کنترل و مدیریت کرده است.

داود رفعتی درباره عملکرد خورشیدی در دربی ۸۹ به سایت فدراسیون فوتبال گفته، با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، سعی کردیم از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده کنیم که خوشبختانه خورشیدی و تیمش توانستند به خوبی این بازی را کنترل و مدیریت کنند. من بازی را از نزدیک و در ورزشگاه آزادی دیدم.

وی خاطرنشان کرده، تیم داوری ما در این مسابقه نمایش و عملکرد خیلی خوب و کم نقصی داشتند و با موفقیت هم به کار خود پایان دادند. بازی‌های دربی و شهرآوردها به طور کلی حواشی زیادی دارد. باید در این مواقع داوران باتجربه که هر دو تیم هم قبول داشته باشند انتخاب شود تا حواشی کمتر شود.

رئیس دپارتمان داوران درباره پنالتی که در نیمه اول برای استقلال گرفته شده، گفت: پنالتی اعلام شده توسط اشکان خورشیدی کاملا درست بود و بازیکن پرسپولیس روی بازیکن حریف مرتکب خطا شده بود.

رفعتی خاطرنشان کرده، با توجه به گزارش ناظران قضاوت‌های خوبی را از داوران در این هفته شاهد بودیم. به جز دو دیدار در بقیه بازی ها داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات نداشتند.

در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ روز شنبه(۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس موفق شد با حفظ تک گل زودهنگام خود، بازی را یک بر صفر به پایان ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن اسدی دوشنبه , 1 آوریل 2019 - 6:22

میزان بارش۴۸ ساعته وزوان به مقدار ۶/۵ میلیمتر
رگبار پراکنده باران وزش باد نسبتا شدید و احتمال تگرگ و رعد و برق و کاهش دما بین ۳_۵ درجه سانتیگراد تا اواخر امشب در منطقه فعال است.
بارش ایستگاههای بارانسنجی
حسن رباط ۲۵ میلیمتر
قرقچی ۱۵ میلیمتر
کامو ۱۸ میلیمتر
ونداده ۵ میلیمتر
مراوند ۱۵ میلیمتر
لای بید ۸ میلیمتر
جوشقان قالی ۷ میلیمتر
اداره هواشناسی منطقه میمه ثابتی