کد خبر : 1673
تاریخ انتشار : جمعه 29 مارس 2019 - 4:41

استقلالی‌ها برای حضور در صدر جدول آماده می‌شوند

استقلالی‌ها برای حضور در صدر جدول آماده می‌شوند

عملکرد بازیکنان استقلال در طول هجدهمین دوره لیگ برتر نشان می‌دهد آن‌ها خود را برای صدرنشینی در لیگ آماده کرده‌اند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از کسب عنوان سوم در هفدهمین دوره لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل جدید را استارت زد. تیم

عملکرد بازیکنان استقلال در طول هجدهمین دوره لیگ برتر نشان می‌دهد آن‌ها خود را برای صدرنشینی در لیگ آماده کرده‌اند.

استقلالی‌ها برای حضور در صدر جدول آماده می‌شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از کسب عنوان سوم در هفدهمین دوره لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل جدید را استارت زد.

تیم وینفرد شفر در ابتدای فصل از آن تیم غول آسای نیم فصل دوم سال گذشته فاصله عجیبی گرفته بود و با توجه به عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و شروع دیرهنگام تمرینات آماده سازی این تیم، استقلالی‌ها به بهانه حضور در اردوی ترکیه قید برگزاری بازی سوپرجام در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ (۲۹ تیر) را زدند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس در این بازی بدهد که البته همچنان پرونده بازی سوپرجام در دادگاه CAS جریان دارد.

استقلال نخستین بازی اش در لیگ برتر را ۵ مرداد برابر پیکان انجام داد که این بازی با تساوی بدون گل پایان رسید. ۶ روز بعد این تیم در خانه ذوب آهن تحت هدایت امید نمازی با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد که وریا غفوری با به ثمر رساندن ۲ گل در این بازی به نخستین گلزن آبی‌ها در فصل جاری تبدیل شد.

سومین بازی لیگ برتری استقلال نخستین پیروزی این تیم را هم رقم زد. جایی که استقلال توانست با ۳ گل مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و علی عبدالله زاده (گل به خودی) ۳ بر صفر تراکتورسازی را در اولین حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیبش شکست بدهد، اما درست یک هفته بعد شاگردان شفر اولین باخت فصل خود را با نتیجه یک بر صفر از پارس جنوبی جم متحمل شدند. روند نزولی استقلال پس از بازی مقابل تراکتورسازی با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی با فولاد خوزستان تداوم یافت و این تیم پنج روز بعد هم دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را با شکست ۳ بر یک از السد قطر در ورزشگاه آزادی تمام کرد که بوعالم خوخی (گل به خودی) تک گل این بازی را برای نماینده کشورمان به ثمر رساند.

۲۶ شهریور دیدار برگشت السد و استقلال در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد و در حالی که شاگردان شفر با گل‌های مرتضی تبریزی و روح الله باقری ۲ بر یک از حریف متمول خود پیش افتاده و امیدوار به کامبک زدن بودند اخراج روزبه چشمی امیدشان را به یاس تبدیل کرد و آن‌ها با تن دادن به تساوی ۲ – ۲ وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشتند.

استقلال در بازگشت به لیگ برتر ۳۱ شهریور در خانه نساجی مازندران با تساوی بدون گل متوقف شد و در ادامه دربی ۸۸ پایتخت را هم با همین نتیجه به اتمام رساند تا تعداد بازی‌های بدون برد و گل نزدن هایش به ترتیب به ۴ دیدار و ۳۶۰ دقیقه ناکامی در گلزنی برسد.

پیروزی‌های آبی پوشان پایتخت از ۱۰ مهر و با برتری یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی بار دیگر استارت خورد و آن‌ها ۴ روز بعد باز هم در ورزشگاه بهنام محمدی نفت را این بار با نتیجه ۲ بر یک از شکست دادند که اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی در آن بازی گلزنی کردند.

استقلال در هفته نهم لیگ برتر در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت که وریا غفوری و محمد دانشگر گلزنان این تیم در مصاف با شاگردان علی دایی بودند.

شاگردان امیر قلعه نویی در تیم سپاهان، هفته دهم لیگ برتر اجازه هت تریک در پیروزی‌های متوالی را از استقلال گرفتند و در ورزشگاه آزادی این تیم را یک بر صفر شکست دادند. همچنین تیم محبوب پایتخت ۱۰ آبان هم پس از تساوی ۲ – ۲ در وقت‌های معمول و اضافی بازی با سایپا در ضربات پنالتی قافیه را به حریف واگذار کرد. تساوی صفر – صفر در خانه ماشین سازی برای پیرمرد آلمانی و تیمش دست آورد خاصی نداشت.

۴ آذر استقلال با تک گل روح الله باقری استقلال خوزستان را شکست داد و ۴ روز بعد هم در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر صفر صنعت نفت را برد که طارق همام، اللهیار صیادمنش و فرشید باقری گلزنان استقلال در آن دیدار بود.

بهترین برد فصل استقلال ۱۶ آذر و در بازی با سپیدرود رشت رقم خورد. فرشید باقری (۲ گل) رضا آذری، جابر انصاری و میثم تهیدست (گل به خودی) نتیجه ۵ بر صفر را در تقابل با شاگردان علی کریمی رقم زدند. در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پدیده آخرین حریف استقلال در نیم فصل اول بودند که موفق شدند این تیم را در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف کنند.

استقلال نیم فصل اول را با ۱۵ بازی، ۶ برد، ۷ مساوی، ۲باخت، ۱۸ گل زده، ۶ گل خورده، تفاضل گل ۱۲، ۲۵ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پنجم به اتمام رساند.

پس از ۵۰ روز تعطیلی لیگ برتر استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس با پیکان بازی کرد و در نهایت با ۴ گلی که مرتضی تبریزی، وریا غفوری، ایسما و میلاد زکی پور به ثمر رساندند حریف را شکست دادند.

۲۶ بهمن آبی‌ها در ورزشگاه یادگار امام با یک گل از تراکتورسازی شکست خوردند، اما پنج روز بعد پارس جنوبی را با گل‌های آیاندا پاتوسی و عماد میرجوان (گل به خودی) ۲ بر صفر شکست دادند. در ادامه استقلال دیدار معوقه هفته هفدهم را با برتری ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن تمام کرد که آیاندا پاتوسی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی گلزنان آن بازی بودند.

۹ اسفند بار دیگر استقلال به بردی پرگل دست یافت و این بار با گلزنی منشا، پاتوسی و ایسما ۳ بر یک فولاد خوزستان را مغلوب کرد. شاگردان شفر پس از این بازی در نخستین دور مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند، اما سه روز بعد با تک گل علی کریمی نفت مسجد سلیمان را از سد راه برداشتند. این تیم همچنین ۲۱ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف العین رفت که آن بازی هم یک – یک تمام شد و فرشید باقری تک گل آبی‌ها را وارد دروازه خالد عیسی کرد.

هفته بیست و دوم لیگ هم استقلالی‌ها توانستند با نتیجه یک بر صفر نساجی را شکست دهند. در حال حاضر استقلال با ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و با برتری مقابل پرسپولیس می‌تواند به رتبه نخست صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.