کد خبر : 1667
تاریخ انتشار : جمعه 29 مارس 2019 - 4:33

پایگاه اورژانس وزوان، ضامن کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای

پایگاه اورژانس وزوان، ضامن کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای

بررسی مسایل و مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای و شهری وزوان با حضور مسولین شهر و پرسنل زحمتکش پایگاه با عنایت به نقش و جایگاه حساسی که پایگاه های اورژانس۱۱۵ در هر زمان و موقعیت بویژه در ایام تعطیلات نوروزی بر عهده دارند و کمترین بی اطلاعی یا بی توجهی به آن موجب بروز حوادث

بررسی مسایل و مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای و شهری وزوان با حضور مسولین شهر و پرسنل زحمتکش پایگاه

با عنایت به نقش و جایگاه حساسی که پایگاه های اورژانس۱۱۵ در هر زمان و موقعیت بویژه در ایام تعطیلات نوروزی بر عهده دارند و کمترین بی اطلاعی یا بی توجهی به آن موجب بروز حوادث و اتفاقات جبران ناپذیر و تاسف باری خواهد شد بر آن شدیم تا توصیه هایی را در این زمینه به همشهریان عزیز در شهر وزوان وروستاههای اطراف داشته باشیم چرا که پایگاه اورژانس شهر وزوان یکی از پایگاه های خاصی است که مناطق زیادی از جمله مناطق شهری ٬ روستایی٬ جاده ای وحتی بیابانی را پوشش می دهد.
۱-به شهروندان عزیز توصیه اکید می شود به هیچ عنوان بی جهت خط ۱۱۵ اورژانس را اشغال ننمایند چرا که با این اقدام فرصت پاسخگویی و زمان طلایی برای نجات جان بیماران از دست خواهد رفت. در این باره به فرزندان خود آموزش دهید که به هیچ عنوان از گوشی تلفن برای بازی وسرگرمی و تماس استفاده ننمایند.
۲-شهروندان گرامی به هنگام تماس٬ آدرس دقیق منزل بیمار را بیان نموده و از کلی گویی خودداری نمایند چرا که بسیاری از ماموران اورژانس آشنایی کامل با محلات نداشته و صرفا براساس آدرس دقیق پستی به محل مراجعه می نمایند و کلی گویی دراین باره موجب اتلاف وقت و باعث خسارت جانی خواهد گردید.
۳-به همشهریان عزیز توصیه می شود بیماران اورژانسی را به هیج وجه شخصا به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل ننمایند چرا که تبعات آن متوجه انتقال دهنده خواهد بود.
۴-توصیه می شود بیمار را تحت هیچ شرایطی تا قبل از رسیدن تکنسین های اورژانس از جای خود تکان نداده٬ ضمن حفظ خونسردی مراقبت های لازم را از بیمار تا رسیدن ماموران بعمل آورند.
۵ -همانطور که میدانید وظیفه اورژانس امداد و سلامت بوده و ماموران به محض حضور٬ وظایف امداد و نجات را شروع نموده و بیمار را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل خواهند نمود و مرکز درمانی براساس نظر پزشک چنانچه صلاح بداند بیمار را به مراکز بالادستی جهت مداوا اعزام خواهد نمود.
۶-چنانکه میدانید ماموران اورژانس مجازند که صرفا بیماران سوختگی و قطع عضو را مستقیما به بیمارستانهای بالا دستی اعزام نمایند بنابراین هر گونه توصیه٬ تقاضا و سفارش در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.
۷-اورژانس وزوان از امتیاز سرویس دهی پزشکی به بیماران نیز برخوردار بوده و بیماران محترم می توانند ضمن تماس با شماره تلفن( ۳۶۲۷۵۵۵۵ )٬ مشکل خود را با پزشک اورژانس در میان گذاشته تا بدینوسیله توصیه های لازم وموثر پزشکی را دریافت نمایند و از مراجعه به مراکز درمانی بی نیاز گردند.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل زحمت کش پایگاه اورژانس شهر وزوان که بطور شبانه روزی در خدمت همشهریان وهموطنان عزیز هستند از اهالی شهر وزوان تقاضا داریم همکاری های لازم و همه جانبه خود را با مسوولین وپرسنل دلسوز پایگاه اورژانس وزوان جهت خدمت رسانی به مردم بویژه بیماران شریف استمرار بخشند.

شورای اسلامی شهر وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.